Buvęs „Linava“ generalinis sekretorius V.Milėnas neįrodė, kad jo įmonė nėra skolinga „Linavos servisui“
Buvusiam Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ generaliniam sekretoriui Vytautui Milėnui nepavyko įrodyti, kad jo įmonė „Vylaista“ nėra skolinga „Linavos servisui“. V.Milėno įmonė „Vylaista“ buvo pareiškusi „Linava“ asociacijai ieškinį dėl draudimo įmokų grąžinimo – 4 388,61 EUR. Ir tai darė nepripažindama, jog turi iki šiol galiojančių skolų. Tačiau teismas tokį ieškinį atmetė.
V.Milėno įmonė „Vylaista“ ne tik neįrodė, kad nėra skolinga „Linavos servisui“ kiek daugiau nei 8400 eurų, tačiau dar turės sumokėti ir 5787 EUR bylinėjimosi išlaidas.
„Vylaista“ jau anksčiau teikė prašymus ir pretenzijas įmokų grąžinimui, tačiau „Linava“ kas kartą atsisakydavo tai padaryti. Vienas argumentų negrąžinti įmokų visuomet ir buvo tai, kad „Vylaista“ iki šiol skolinga „Linavos servisui“, kuriam dar 2012 metais įsiteisėjo Vilniaus apygardos teismo nutartis iškelti bankroto bylą.
Detalus „Linavos serviso“ skolininkų sąrašas buvo paskelbtas dar prieš gerą dešimtmetį. Jame buvo išvardinti didžiausi skolininkai, kurie skolingi po 10 tūkst. ir daugiau litų. Į sąrašą tarp 80 skolininkų buvo įtraukta ir „Vylaista“. Patikslintais 2014 metų duomenimis jos skola siekė 29 130 litų (daugiau nei 8400 EUR).
Prasidėjus civilinei bylai, „Vylaista“ bandė įrodyti, kad jokios skolos nėra, nors pagrįsti to konkrečiais įrodymais niekaip negalėjo.
„Vylaista“ tai grindė pasirašytu trišaliu susitarimu, tarp „Vylaistos“, „Linavos“ ir „Linavos serviso“, tačiau po šio susitarimo fiksuoti buhalterinės apskaitos dokumentai aiškiai rodė, jog skola nebuvo apmokėta.
Ką pasako tokia situacija? V.Milėno ieškinys „Linavai“ ir nenoras pripažinti, kad jo įmonė „Vylaista“ yra iki šiol skolinga, galimai, yra ne noras dirbti mūsų šalies vežėjų labui, tačiau tik siekti asmeninės naudos.
Tai yra akivaizdus ženklas, kodėl būtina kuo detaliau atkreipti dėmesį į asmenis bei jų veiklą, kurie anksčiau dirbo ar ateityje sieks dirbti „Linavos“ vadovybėje. Tai yra vienas iš daugelio pavyzdžių parodantis, kodėl asociacijoje privalo dirbti tik nepriekaištingos reputacijos asmenys, nes tik taip galima užtikrinti, kad niekada nebūtų siekiama asmeninės naudos, tačiau dirbama dėl bendros naudos visiems šalies vežėjams.
Dabartinė asociacijos „Linava“ vadovybė deda maksimalias pastangas, siekdama užtikrinti, kad suteptos reputacijos ir skandalų etiketė nebebūtų lipdoma didžiausiai ir seniausiai vežėjų bendruomenę atstovaujančiai organizacijai. Svarbiausias tikslas – užtikrinti, kad daugiau nei 700 asociacijos narių būtų atstovaujami sklandžiai ir sąžiningai, o nariai asociacijoje dirbančiais galėtų pasitikėti.